Co děláme
Tady je krátká prezentace o tom, co, jak a proč.
Umíme vám pomoci udělat krátký proces s vaší značkou: zjistit, jestli dává smysl a pokud ne, předělat ji nebo ji nechat zmizet ze světa. V našem multidisciplinárním teamu najdete odborníky na organizační změnu, interní branding, komunikační a prezentační dovednosti, marketing, marketingový výzkum, CRM, facilitaci...
Značka není jenom logo. Je to jakási "gramatika" vašeho podnikání. Dává mu smysl. Proto je práce na značce komplexní a kromě designu zahrnuje mnoho dalších pohledů. "Branding" jako manažerská disciplína je volbou těch, kdo potřebují vědět nejen co dělají, v čem jsou lepší než ostatní, ale také proč tomu obětují čas, peníze a energii.
Václav Bělohradský si stěžoval, že ve světě je dnes "příliš mnoho označujícího a příliš málo označovaného". Jinými slovy - že je přeznačkováno. Tři čtvrtiny značek, které denně potkáte, jsou "toxické" v tom ohledu, že nepřidávají žádný smysl, nepomáhají nám porozumět. Pokud se však značka podaří, nejenom že nás orientuje ve světě spotřeby, ale svému majiteli přináší zákazníky, získává partnery a spolupracovníky a nakonec i hodnotu vyváženou zlatem.
Provedeme vás procesem tvorby a řízení značky od A do Z - na základě
Navíc je naší ambicí to vše vám v průběhu mé práce předat. Značku si totiž nakonec musíte hýčkat sami.
Umíme vám pomoci udělat krátký proces s vaší značkou: zjistit, jestli dává smysl a pokud ne, předělat ji nebo ji nechat zmizet ze světa. V našem multidisciplinárním teamu najdete odborníky na organizační změnu, interní branding, komunikační a prezentační dovednosti, marketing, marketingový výzkum, CRM, facilitaci...
Značka není jenom logo. Je to jakási "gramatika" vašeho podnikání. Dává mu smysl. Proto je práce na značce komplexní a kromě designu zahrnuje mnoho dalších pohledů. "Branding" jako manažerská disciplína je volbou těch, kdo potřebují vědět nejen co dělají, v čem jsou lepší než ostatní, ale také proč tomu obětují čas, peníze a energii.
Provedeme vás procesem tvorby a řízení značky od A do Z - na základě
- dvacetiletých zkušeností,
- ověřených metod,
- mezioborového přehledu a
- prokazatelných výsledků.
Navíc je naší ambicí to vše vám v průběhu mé práce předat. Značku si totiž nakonec musíte hýčkat sami.