I know that Y&R has been working with the archetypes framework for some time - this white paper on Brand Asset Valuator, Y&R proprietary research and planning tool, also mentions archetypes and how the agency uses them for developing brands.
Also, NFO Aisa in Prague has to be given credit for seriously venturing into archetypal research. As far as I know they have been offering archetypal research (both quali and quanti) to their clients for some time now.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Pomsta jazykových víl
A portrait of a fairy, by Sophie Gengembre Anderson (1869). Jazykové víly jsou velmi skromné. Materiálně si nenárokují téměř nic. Hlavu...

-
Metafora a metonymie , tyto dva hojně používané jazykové tropy, jsou blízké sestry. Zatímco metafora je přenesením významu jednoho slova...
-
Marty Neumeier tvrdí, že značka je “něčí osobní pocit” (“...it’s a PERSON’s gut feeling.” Caps M. N.) Jistě, postoj, který si ke značce v...
-
Původně vyšlo v příloze Víkend HN v únoru 2011 Aktuální podoba Sirény v logu Starbucks. Název “Starbucks” i přídomek “coffee” zmizely z lo...
1 komentář:
No tak to mate pravdu. V AISe opravdu nabizime neco ve smyslu archetypu. Kdyz budete mit zajem si o tom popovidat, tak mi staci napsat na lukas.vynikal@tnsaisa.cz
Okomentovat