Interní branding

„První patro je prostor pro setkávání s těmi, koho problematika značky v nejširším smyslu (x!) zajímá do hloubky (y!)" – Tomáš Hrivnák

2. tematická snídaně v Prvním patře

Interní branding

Tomáš Hrivnák bude mluvit na téma interního brandingu, podělí se o své zkušenosti s identitou značky a poradí moderní techniky a strategie pro nalezení smysluplného firemního příběhu.
Vaše značka žije dvojí život: "doma" ve firmě se nemaluje, chodí obvykle ve vytahaném svetru a v teplákách, mluví tak, jak ji zobák narostl. Do "práce" - tedy na veřejnost - se však nosí v kostýmku od Armaniho, je ztělesněním smyslu pro dokonalost a pro detail, v luxusní restauraci si neplete příbory. Je reprezentativní, ale - není to ona. Časem se dostaví krize identity. Nakolik znáte svou značku a chováte k ní stejný obdiv i mimo práci? Jednáte jako tým, jehož snahy se potkají v cíli? Pokud vás zajímá, jak najít a atraktivně odvyprávět firemní příběh, který bude fungovat nejen dovnitř, ale také jako ta nejlepší reklama, zúčastněte se 2. tematické snídaně v marketingovém klubu První patro. U dobré snídaně Vás Tomáš Hrivnák provede moderními technikami a strategiemi interního brandingu a odpoví na vaše otázky.
Kdy: 20. března, od 9:00 do 10:30.
Kde: Hrivnak s. r. o., Národní obrany 35, Praha 6 – Dejvice.
Vstupné je zdarma. Z hlediska kapacity je počet účastníků omezen.
RSVP zde nebo na adresu eliska.dvorakova@hrivnak.cz do 18. března 2013
Těšíme se na Vás!
Hrivnak — multidisciplinární team zkušených profesionálů se zaměřením na řízení značky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Česká spořitelna: Metafora i metonymie českého bankovnictví

Logika loga

Filosofie vs feelosofie v marketingu