pátek, února 25, 2005
The future is no more Orange?
Hranice toho co je a co už není obchodním vlastnictvím značky se snaží posouvat Orange. Značce easyMobile.com, která se zabývá prodejem služeb mobilního operátora výhradně přes internet a jež bude brzy uvedená na britský trh, chce soudně zabránit v používání oranžové barvy. Informovala o tom stránka vnunet.com. Po pokusech značky Harley Davidson o registraci speciálního zvuku svého véčkového motoru či úsilí značky Nestlé o značkovou ochranu pojmu "štěstí" je to další krok směrem k "uznačkování se". Značky by se možná měly spíše držet doporučení Sama Browna z Washington Post v roce 1977: "Never offend people with style when you can offend them with substance."
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Pomsta jazykových víl
A portrait of a fairy, by Sophie Gengembre Anderson (1869). Jazykové víly jsou velmi skromné. Materiálně si nenárokují téměř nic. Hlavu...

-
Metafora a metonymie , tyto dva hojně používané jazykové tropy, jsou blízké sestry. Zatímco metafora je přenesením významu jednoho slova...
-
Marty Neumeier tvrdí, že značka je “něčí osobní pocit” (“...it’s a PERSON’s gut feeling.” Caps M. N.) Jistě, postoj, který si ke značce v...
-
Původně vyšlo v příloze Víkend HN v únoru 2011 Aktuální podoba Sirény v logu Starbucks. Název “Starbucks” i přídomek “coffee” zmizely z lo...
Žádné komentáře:
Okomentovat