Je to škoda. now


Osobitý humor a styl Oskara nahradila fotobanková neinvence, televizní McReklama a špatná čeština. Poté, co ve jménu akcionářského kapitalismu opustila scénu značka Paegas, jež získala za pouhých pár let hodnotu mnohem zavedenějších značek, přichází pohltit kultovního Oskara velké rudé prázdno vodního fénu!

Marketing a reklamní kampaně většinou nejsou centrem našich životů - ve skutečnosti jim věnujeme méně pozornosti než předpovědi počasí (zdroj: aktuální výzkum společnosti Consumerscope). Avšak způsob, jakým přichází největší světový mobilní operátor rozředit už tak mdlý český reklamní sirup a znásilnit češtinu si zasluhuje pozornost a přinejmenším jedno velké "děkujeme, odejděte". Obraznost z reklam Vodafone je ubohou tapetou z předloňských reklam na eurotelí "Více ze života" a témobilí "Lepší svět" a absurdní "now" na konci firemního sloganu je dovršením tohoto nesmyslu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Česká spořitelna: Metafora i metonymie českého bankovnictví

Logika loga

Filosofie vs feelosofie v marketingu