Dobro došli!

Krátký projekt v Lublani: tři dny (s nevábnou cesotu autem, která vypadá na mapě a na ViaMichelin daleko lépe, než ve skutečnosti). Depresivní výhled z hotelového pokoje. Slovinců je kolem 2 milionů - večer popíjení s kolegy a řešení tohoto mikroskopického národního pocitu: většina vidí budoucnost Slovinců v postupném rozplynutí se v okolí. Národní archetyp - silák Martin Krpan, původně snad pašerák, prý nijak sympatický člověk. Jednoduše silný, značně idiosynkratický, umí si poradit.

Kolegové všichni neuvěřitelně kouří - českou, byť nedokonalou, legislativu na ně! Navíc "kouřiti" ve Slovinštině sluje "kaditi", paralela dosti nešťastná.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Česká spořitelna: Metafora i metonymie českého bankovnictví

Logika loga

Filosofie vs feelosofie v marketingu