středa, března 29, 2006
Trump-eta
Móda "značek na suchý zip" (to jsou takové, které se dají na něco snadno nalepit a v případě potřeby zase rychle odlepit) je strašný nešvar. "The Donald" nezůstává stranou - založil on-line cestovní kancelář, která se ve všech parametrech vzácně shoduje s travelocity.com. Taky však slýchám: "Lepší je dobře ukrást, než špatně vymyslet." Tak nevím...
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Pomsta jazykových víl
A portrait of a fairy, by Sophie Gengembre Anderson (1869). Jazykové víly jsou velmi skromné. Materiálně si nenárokují téměř nic. Hlavu...

-
Metafora a metonymie , tyto dva hojně používané jazykové tropy, jsou blízké sestry. Zatímco metafora je přenesením významu jednoho slova...
-
Marty Neumeier tvrdí, že značka je “něčí osobní pocit” (“...it’s a PERSON’s gut feeling.” Caps M. N.) Jistě, postoj, který si ke značce v...
-
Původně vyšlo v příloze Víkend HN v únoru 2011 Aktuální podoba Sirény v logu Starbucks. Název “Starbucks” i přídomek “coffee” zmizely z lo...
Žádné komentáře:
Okomentovat