Post-branding


Tak a je to tady. Poté, co se centralizovaná nákupní oddělení větších i menších firem naučila vedle propisek a minerálky nakupovat i reklamní kampaně, čeká je další meta - strategické poradenství v oblasti řízení značek (takto "brandingu"). Nabídka v oboru je - zdá se - již dostatečně "menuizovaná". Určitě i díky službám BrandMakera.cz. Ing. Rudolf Sehnal, MBA na svých stránkách nabízí slušné meníčko služeb - v úrovni Standard, Extra, E-Learning ba i Agency. Začíná se - jak jinak - analytickou částí, kde se mimo jiné dozvíte:

  • Jaké mají zákazníci vědomé a nevědomé potřeby?
  • Máte více potenciálních cílových skupin?
  • Je nutno s těmito skupinami komunikovat odlišně?
Na stránkách BrandMakera.cz nabíráme velkou lžící hutnou terminologickou polévku. Pokud by se nám zdála hůře stravitelná, má pro nás autor digestiv:

"Pokud se Vám tento odstavec zdá příliš odborný, vůbec si tím nelamte hlavu. BrandMaker je tu od toho, aby Vám vše náležitě vysvětlil a hlavně svoje znalosti a zkušenosti aplikoval do praxe ve prospěch vaší firmy."

Inu což, každý z něčeho potřebuje zaplatit složenky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Česká spořitelna: Metafora i metonymie českého bankovnictví

Logika loga

Filosofie vs feelosofie v marketingu