Chief Meaning Officer


Grant McCracken už má na Kindle svojí novou knihu: Chief Culture Officer. Ten titul, co má vepředu "Chief" a vzadu "Officer", mívá v středě ledascos: Operating, Financial, Knowledge... Najít takový titul oficiálně vytištěný na vizitce reálně existujícího manažera znamená konečné potvrzení legitimity a systémovosti čehokoliv, co je uvnitř tohoto titulárního sendviče. A teď je to kultura (nebo, chcete-li, "kultura" či Kultura nebo také "Kultura"). Grant vybojoval svoji křížovou výpravu ve jménu kultury jako univerzálního (nejen) marketingového matrixu. 

Další metou tak zůstává titul Chief Meaning Officer. (To myslím naprosto vážně.) Ale to až se do módy vrátí poststrukturalismus. Dobrou!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Česká spořitelna: Metafora i metonymie českého bankovnictví

Logika loga

Filosofie vs feelosofie v marketingu