V jednom starším kresleném vtipu Neprakty se starší, již vrásčitý a zjevně životem unavený fanoušek stěžuje mladšímu v kulisách prázdného stadionu: "Co já zažil pane bídy a utrpení! Chodím na všechny ligové zápasy!"
Vyměňte "Chodím na všechny atd." za "Pracuji dvacet let v marketingu a reklamě!"a máte to! Třeba dnes kolem mě jela slečna ve služebním autě s logem společnosti Team 4 You! Co jsem komu udělal!
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Pomsta jazykových víl
A portrait of a fairy, by Sophie Gengembre Anderson (1869). Jazykové víly jsou velmi skromné. Materiálně si nenárokují téměř nic. Hlavu...

-
Metafora a metonymie , tyto dva hojně používané jazykové tropy, jsou blízké sestry. Zatímco metafora je přenesením významu jednoho slova...
-
Marty Neumeier tvrdí, že značka je “něčí osobní pocit” (“...it’s a PERSON’s gut feeling.” Caps M. N.) Jistě, postoj, který si ke značce v...
-
Původně vyšlo v příloze Víkend HN v únoru 2011 Aktuální podoba Sirény v logu Starbucks. Název “Starbucks” i přídomek “coffee” zmizely z lo...
1 komentář:
To já pravidelně míjím na D5 malé škodovky s velikým nápisem YOU KNOW WHO WE ARE.
I don't.
Okomentovat