Předesílám, že jako občan Slovenska nebudu moci volit nového českého prezidenta. Můj zájem je tudíž čistě profesionální: chci zjistit, jak pracují jednotliví kandidáti se svými značkami. Jestliže je značka reprezentací typických a odlišujících kvalit nějakého zboží, služby, komodity - obecně nabídky - potom může analýza prezidentských značek mnohé prozradit nejen o samotných kandidátech, ale také o jejich vztahu ke znakovosti, k jejich pojetí reprezentace.
Z hlediska viditelnosti, která je startovací čárou přemýšlení o jakékoliv značce,
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Pomsta jazykových víl
A portrait of a fairy, by Sophie Gengembre Anderson (1869). Jazykové víly jsou velmi skromné. Materiálně si nenárokují téměř nic. Hlavu...

-
Metafora a metonymie , tyto dva hojně používané jazykové tropy, jsou blízké sestry. Zatímco metafora je přenesením významu jednoho slova...
-
Marty Neumeier tvrdí, že značka je “něčí osobní pocit” (“...it’s a PERSON’s gut feeling.” Caps M. N.) Jistě, postoj, který si ke značce v...
-
Původně vyšlo v příloze Víkend HN v únoru 2011 Aktuální podoba Sirény v logu Starbucks. Název “Starbucks” i přídomek “coffee” zmizely z lo...
Žádné komentáře:
Okomentovat