Není výjimkou, že americká rodina dohromady vlastní 37 karet zákaznických programů (loyalty cards). Zákaznické programy jsou něčím na úrovni junk-mailu a přesto jim mnoho firem věří. Proč? A proč tolik věrnostních zákaznických programů nefunguje tak, jak by mělo či mohlo?
Zajímavé vhledy do této problematiky přináší tento článek, který v podstatě říká, že "the God is in the detail".
pondělí, října 18, 2004
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Pomsta jazykových víl
A portrait of a fairy, by Sophie Gengembre Anderson (1869). Jazykové víly jsou velmi skromné. Materiálně si nenárokují téměř nic. Hlavu...

-
Metafora a metonymie , tyto dva hojně používané jazykové tropy, jsou blízké sestry. Zatímco metafora je přenesením významu jednoho slova...
-
Marty Neumeier tvrdí, že značka je “něčí osobní pocit” (“...it’s a PERSON’s gut feeling.” Caps M. N.) Jistě, postoj, který si ke značce v...
-
Původně vyšlo v příloze Víkend HN v únoru 2011 Aktuální podoba Sirény v logu Starbucks. Název “Starbucks” i přídomek “coffee” zmizely z lo...
Žádné komentáře:
Okomentovat