Opět ty bubliny...


Eda Kauba v posledním MaM komentuje problematiku jednoslovného názvu země a nového loga (můj starší článek o "bublinách" zde). Zatímco s návrhem používat jednoduché jednoslovné označení Czech (navzdory jeho gramatické krkolomnosti) mohu jen souhlasit, s jeho nadšením pro "bubliny" nikoliv. Opravdu má grafickým vyjádřením esence značky "Czech" být prázdný kontejner?

Před několika týdny jsem pracoval na jednom projektu se slovinskými kolegy. Jak už to tak bývá, s postupující večerní hodinou, přibývajícím alkoholem a ubývajícími tématy přišla na přetřes i otázka národních identit. Slovinský kolega Sač shrnul jejich národní program takto: "Maybe, our national mission in Europe is to fade out." Tomu říkám národní souznění.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Česká spořitelna: Metafora i metonymie českého bankovnictví

Logika loga

Filosofie vs feelosofie v marketingu