Pořád s námi: ten tížívý pocit, že nic se nemění a vše je marné



Byl jsem účasten výběrového řízení, ve kterém společnost Globus hledala reklamní agenturu. Měl jsem za to, že výběrové řízení bylo náročné a že team, pro který jsem pracoval na strategickém plánování kampaně prohrál v čestné konkurenci. Nevěřil jsem proto vlastním očím, když se jako vítězné řešení na billboardech objevil tento strýc pronášející bodré: "Inu, čerstvé je čerstvé" a ještě "Inu, nízké ceny jsou nízké ceny" (a myslím, že také "Inu, široký výběr je široký výběr").

Kdo to k nám mluví? Jaká textová patologie určovala myšlenkové pochody autora (autorů) tohoto návrhu? Kde se vzalo ono "inu", které zde nabývá podobu jakéhosi proroctví? Nenacházím odpovědi a jedu kolem billboardu dál s obnoveným pocitem marnosti.

Komentáře

Peter Sanders píše…
Nejsem si jistý, že je tahle kampaň špatná. Ve výběrovém řízení jsem nebyl, ale (možná díky tomu ;o)) domnívám se, že tohle je povedená komunikační strategie.
Pavel píše…
Aby měl spot zdání nestrannosti, chtělo by to ukázat vlastní neúspěšné návrhy.
Tomas Hrivnak píše…
Pavle, jak to myslíte s tou "nestranností" spotu? A kdo by měl ukázat vlastní neúspěšné návrhy?

Populární příspěvky z tohoto blogu

Logika loga

Česká spořitelna: Metafora i metonymie českého bankovnictví

Kontext je king.