Lidi jsou. A jací!

9. srpna jsem se zúčastnil setkání s mladými designéry, kteří v Galerii Czechdesign vystavují výsledky svého projektu Newintage. Jak uvádí stránky Galerie: "Projekt Newintage vznikl před nedávnem na několikadenním workshopu vedeným Michaelem Vašků, zástupcem Czechdesignu, který byl iniciátorem celé akce. Cílem workshopu bylo propojit ve spolupráci na tvorbě nové marketingové značky studenty jednotlivých ateliérů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně."

Kromě překvapivě vyzrálých návrhů a celkové koncepce značky mě v Galerii/CZD čekal nevídaně energický a obětavý realizační team. Jana Višňová a její přátelé vše zajišťují v rámci dobrovolnictví. O to vzácnější je jejich konsekventnost a profesionalita v přípravě - včetně fantastického jídla, které Jana Višňová označuje za "strategický nástroj".

Často bývá u nás slyšet nářky nad nepropojeností různých domén: věděcké a hospodářské, umělecké a obchodní, akademické a podnikové... Tyto propasti vytvářejí zcela nesmyslné ostrůvky bez vzájemné spolupráce, konfrontace či dialogu. Pokud budou existovat lidé a místa jako Czechdesign, nemusíme se dalšího prohlubování těchto propastí bát. 

Díky za pozvání!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Česká spořitelna: Metafora i metonymie českého bankovnictví

Logika loga

Filosofie vs feelosofie v marketingu