úterý, dubna 16, 2013
Mnozí z vás se nás ptají, co vlastně děláme a dokonce i kdo jsme. Tady je jednoduchá a myslím si, že i přímočará odpověď:
Jsme snad poslední modernisti? Nevěříme, že velká vyprávění nejsou, nemají být! Jsme ekologové významu! Chceme udržitelnost smyslu, dýchatelné komunikační prostředí a odpovědný přístup k využívání neobnovitelných zdrojů důvěry! Zasazujeme se za vymazání semiózy ze seznamu nemocí! Chceme, aby značky značkovaly a reklamujeme reklamu! Jsme pro trvalé snižování toxicity korporátního blábolu! Jsme pro zapsání otázky PROČ? na seznam ohrožených slovních druhů! Každý den máme ponožky sladěné s botami a s páskem! Vychováme dobře děti, protože to za nás nikdo neudělá!
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Pomsta jazykových víl
A portrait of a fairy, by Sophie Gengembre Anderson (1869). Jazykové víly jsou velmi skromné. Materiálně si nenárokují téměř nic. Hlavu...

-
Metafora a metonymie , tyto dva hojně používané jazykové tropy, jsou blízké sestry. Zatímco metafora je přenesením významu jednoho slova...
-
Marty Neumeier tvrdí, že značka je “něčí osobní pocit” (“...it’s a PERSON’s gut feeling.” Caps M. N.) Jistě, postoj, který si ke značce v...
-
Původně vyšlo v příloze Víkend HN v únoru 2011 Aktuální podoba Sirény v logu Starbucks. Název “Starbucks” i přídomek “coffee” zmizely z lo...
Žádné komentáře:
Okomentovat