pátek, dubna 12, 2013

Otisknout značku

Pracovat pro firmu Logio je jako dívat se do zrcadla. Pohybuje se na neustaveném trhu řízení dodavatelských řetězců, o kterém vlastně nikdo neví. V podobné bílé oblasti se na pomyslné mapě potřeb klientů se pohybuje i naše značka. Vysvětlování toho, co vlastně děláme, pro nás ještě dlouho neskončí a řešíme vlastně stejný problém. Jak dostaneme naší agendu na mysl majitelů a ředitelů společností? Logistika je pro ně doménou ještěrek, palet a kamionů. Značka zase zůstává v pozici nutného loga a hlavičkového papíru.

Vizuálním jazykem ,,simplexity" a chytrým psaním chceme oslovit zatím nedotčené rozhodovatele. Printová reklama je pak jedním z mnoha prostředků sloužících k ustanovení celého trhu a pozicující Logio jako leadera v této nové kategorii.

Planning Wizard je potom značka sofistikovaného plánovacího programu endorsovaná firmou Logio.
Print A4 - Obchod a Finance

Žádné komentáře:

Pomsta jazykových víl

A portrait of a fairy, by  Sophie Gengembre Anderson  (1869). Jazykové víly jsou velmi skromné. Materiálně si nenárokují téměř nic. Hlavu...