citové vyprahlosti jako důsledku májového marketingu
etc.
zafouká osvěžující vánek - např. v podobě této mikrosajty. Který šibal nás přesvědčil, že reklama je hlavně o vlezlých toxických memech typu kyslíkových bublin a odporné růžové barvy? Reklama může být i takto zábavný "storytelling. Díky za tip!
1 komentář:
Anonymní
řekl(a)...
Souhlasím s okleštěnoustí až zaprděností prostředí malé české kotliny při importu a implementací globálních strategií. Bohužel je dnes už málo společností, které dělají svoji marketingovou strategii doma v českém a pro české prostředí. Pokud je málo práce pro lokální trh nemůžeme očekávat, že bude mnoho kvalitních agentur,které přineou neotřelou kreativu nedej bože naplňující brief.
1 komentář:
Souhlasím s okleštěnoustí až zaprděností prostředí malé české kotliny při importu a implementací globálních strategií. Bohužel je dnes už málo společností, které dělají svoji marketingovou strategii doma v českém a pro české prostředí. Pokud je málo práce pro lokální trh nemůžeme očekávat, že bude mnoho kvalitních agentur,které přineou neotřelou kreativu nedej bože naplňující brief.
Okomentovat