A slunce opět svítí na marketingovou komunikaci!


Když mám spleen z
  1. české reklamy
  2. spotřeby
  3. citové vyprahlosti jako důsledku májového marketingu
  4. etc.
zafouká osvěžující vánek - např. v podobě této mikrosajty. Který šibal nás přesvědčil, že reklama je hlavně o vlezlých toxických memech typu kyslíkových bublin a odporné růžové barvy? Reklama může být i takto zábavný "storytelling. Díky za tip!

Komentáře

Anonymní píše…
Souhlasím s okleštěnoustí až zaprděností prostředí malé české kotliny při importu a implementací globálních strategií. Bohužel je dnes už málo společností, které dělají svoji marketingovou strategii doma v českém a pro české prostředí. Pokud je málo práce pro lokální trh nemůžeme očekávat, že bude mnoho kvalitních agentur,které přineou neotřelou kreativu nedej bože naplňující brief.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Česká spořitelna: Metafora i metonymie českého bankovnictví

Logika loga

Filosofie vs feelosofie v marketingu